
În perioada 26-28 Iunie 2023, reprezentanți din România, Spania și Bulgaria s-au reunit pentru a explora cele 12 competențe transversale esențiale pentru educatori și pentru a-și îmbunătăți competențele digitale pentru învățarea mixtă. Formarea a fost o experiență remarcabilă, plină de informații valoroase și resurse practice, eveniment organizat în cadrul proiectului „S4B – Digital soft skills for blended learning” (Număr proiect 2021-1-BG01-KA220-SCH-000032462)

Prima zi a fost dedicată celor 12 abilități soft, printre care comunicarea, ascultarea activă, creativitatea, empatia și motivația. Ziua a doua a fost dedicată competențelor soft digitale pentru învățarea mixtă. Am aprofundat Rezultatul 2, “Walking in the pathway”, fiind introduse o serie de videoclipuri educaționale captivante dedicate competențelor soft esențiale. Participanții s-au implicat cu entuziasm în activități practice asociate cu fiecare abilitate. În cea de-a treia zi, ne-am concentrat pe Rezultatul 3, “Walking in the pathway,” unde am explorat un manualul care oferă îndrumări practice, identificând cele 12 competențe digitale cruciale. Acesta oferă un set de instrumente de formare cu exerciții, teste și ilustrații captivante, care răspund nevoilor și preferințelor educatorilor noștri.

Pe lângă sesiunile de formare captivante, participanții noștri au avut privilegiul de a vizita o sală de clasă STEM din cadrul școlii gazdă 145 ОУ “Симеон Радев”. Aceștia au experimentat tehnologii de ultimă generație, cum ar fi AR, ochelari 3D, imprimante și roboți, îmbunătățindu-și și mai mult înțelegerea instrumentelor digitale utilizate în educație.
Împreună, încurajăm profesorii și formatorii să se implice mai mult și să fie pregătiți pentru era digitală a educației!

Facebook project page: https://www.facebook.com/S4BErasmusPlusproject
