În perioada 20-22 octombrie, Centrul pentru Promovarea Invatarii Permanente a organizat în format online instruirea partenerilor de proiect în cadrul proiectului Erasmus Plus „The SEN Toolkit”: Incluziune și integrare în activitățile de la clasă pentru elevii cu nevoi de invățare speciale”. Evenimentul online a înlocuit activitatea față în față a partenerilor de proiect din Timișoara, România.
În prima zi a evenimentului online, activitatea practică a fost condusă de YORK ASSOCIATES INTERNATIONAL LIMITED și s-a concentrat pe următoarea perspectivă: Inspirație – cum să le oferi studenților cu nevoi speciale o mai mare incluziune, motivație și integrare pe piața de mucă. Activitatea s-a bazat pe Primul Rezultat Intelectual al proiectului, intitulat „SEN BLUEPRINT”: cadru pedagogic pentru un curs de învățare digitală, dedicat profesorilor în vederea conceperii programelor de învățare care să lucreze cu cursanții cu nevoi speciale.
ELT JAM LEARNING LIMITED și York Associates International Ltd din Marea Britanie au condus activitatea practică în a doua zi a evenimentului online, activitatea concentrându-se pe crearea unui sentiment de incluziune socială pentru profesorii și asistenții de la clasă. Activitatea interactivă a fost conectată cu de cel de-al doilea Rezultat Intelectual al proiectului, intitulat „SEN TOOLKIT”, un curs de învățare digitală care evidențiază modalități prin care sălile de clasă pot deveni locuri mai incluzive pentru persoanele cu CES.
Babel Idiomas din Spania a fost partenerul de proiect responsabil pentru dirijarea sesiunii practice din ultima zi a evenimentului online. Activitățile de instruire s-au concentrat pe modul de diferențiere între comunicarea corectă și eșecul în comunicare (în clasă și viața de zi cu zi), dar și conexiunea emoțională. Ghidul de competențe soft (IO3) a fost prezentat tuturor participanților, facilitând o sesiune interactivă pentru împărtășirea ideilor.