Consolidarea competențelor digitale ale cadrelor didactice prin proiectarea de materiale digitale de învățare prin tehnica gamificării
Obiectivele și rezultatele concrete ale proiectului sunt:
Prin dezvoltarea unui sistem de gestionare a învățării bazat pe jocuri, precum și prin crearea de materiale de învățare online, abordăm prioritatea de a stimula învățarea și practicile de predare inovatoare ale profesorilor. Aceste materiale și mediul de învățare vor facilita competențele digitale ale cadrelor didactice prin implicarea acestora în crearea și utilizarea instrumentelor digitale.
Considerăm că propunerea noastră are, de asemenea, un impact potențial puternic asupra educației prin crearea unui sistem durabil de gestionare a învățării online cu caracteristici de gamificare și microcredite care fac posibilă colaborarea între profesori pentru a crea materiale de învățare digitale inovatoare și solide din punct de vedere pedagogic. În lumea actuală de digitalizare rapidă,este important ca sistemele educaționale să fie adaptate structural la acest proces de digitalizare.
Acest proiect va dezvolta o platformă de învățare online durabilă, sustenabilă, interactivă și cu acces deschis pentru profesori, pentru a le permite acestora să-și consolideze competențele de predare prin crearea de materiale digitale inovatoare de învățare pentru diverse contexte de predare, inclusiv pentru învățământul online și la distanță. Astfel, grupul nostru țintă principal pentru acest proiect este reprezentat de cadrele didactice din diferite domenii și de la diferite niveluri.
Partenerii proiectului: