smARt – adaptarea tehnologiei realității augmentate în școli
Project code 2022-1-LT01-KA220-SCH-000087659
Utilizarea realității augmentate în educație poate transforma mediul școlar într-unul mai prietenos cu tehnologia, cu o varietate mai mare de oportunități de învățare pentru elevi. Potrivit cercetătorilor, utilizarea AR poate crește nivelul de participare, de înțelegere și de învățare, trei elemente-cheie ale obiectivelor tuturor sistemelor educaționale. UE se confruntă cu o criză a competențelor STEM. Aceste competențe sunt importante pentru o serie de industrii, de la producție la arte. Oferta de candidați pentru ocupațiile din domeniul ingineriei (și, în sens mai larg, al STEM) nu ține pasul cu cererea. Există mai multe motive: percepții slabe și lipsă de interes pentru meseriile din domeniul ingineriei și al științelor, rezultate slabe și progresie scăzută în domeniul științei, tehnologiei, ingineriei și matematicii în școală, în învățământul superior și în învățământul postliceal, precum și faptul că tinerii aleg o carieră în afara meseriilor din domeniul ingineriei. Tinerii sunt din ce în ce mai dezinteresați de STEM, ceea ce se manifestă prin reducerea numărului de înscrieri la cursurile în acele materii STEM care vor fi esențiale pentru creșterea economică viitoare. Realitatea augmentată este o tehnologie 3D care îmbină lumea fizică și cea digitală în timp real.
Coordonator
Baltic Education Technology Institute
Parteneri
Macibu centrs “EVA-93“
Centro Internazionale Per La Promozione Dell`educazione E Lo Sviluppo Associazione
Centrul Pentru Promovarea Invatarii Permanente Timisoara Asociatia
I And F Education And Development Limited
Canakkale Onsekiz Mart Universitesi
Obiectivele proiectului