Fenomenul de bullying este unul dintre puținele care declanșează alarma la elevi, părinți, profesori și liderii școlii. Dorind să reducă acest fenomen începând de la o vârstă fragedă și să contribuie la reducerea cazurilor, parteneriatul din cadrul proiectului T-Games intenționează să creeze noi jocuri educaționale împotriva bullying-ului și o bază de date cu analiza jocurilor și a resurselor pentru trei grupe de vârstă (4-5, 6-7, 8-10 ani). Scopul principal al proiectului este de a oferi cadrelor didactice din învățământul preșcolar și primar cunoștințe și abilități pentru utilizarea metodologiei jocului.
Consorțiul T-Games reunește zece organizații din cinci țări UE:
Regional Directorate of Primary and Secondary Education of Western Macedonia și Social Action and Innovation Centre – Grecia
STOWARZYSZENIE CENTRUM WSPIERANIA EDUKACJI I PRZEDSIEBIORCZOSCI și ZESPOL SZKOL W WYZNEM – Polonia
Mise HERo și Základní škola Orangery – Cehia
SDRUDZENIE ZNAM I MOGA – Bulgaria
Centrul pentru Promovarea Invatarii Permanente și Inspectoratul Scolar al Judetului Arges – România
În cadrul proiectului vor fi dezvoltate și testate trei rezultate intelectuale:
IO1 Metodologia pentru elaborarea jocurilor educaționale
-Identificarea de metode și resurse folosite de profesori în clasa atunci când este abordata tema hărțuirii;
IO2 Ghiduri și planuri de lecție care includ jocuri
-Pregătirea de resurse complementare care includ jocuri inovatoare ce urmează să fie adaptate nevoilor elevilor.
IO3 Baza cu jocuri, activități și resurse privind prevenirea bullying-ului
-Colectarea de bune practici, astfel încât profesorii să cunoască mai bine acest aspect și cum poate fi acesta tratat. Proiectul va împleti resurse și mijloace inovative ce au fost dezvoltate și folosite de către profesori în cadrul lecțiilor practice.
Pentru a afla detalii specifice despre progresul proiectului, precum și articole strâns legate de ideea centrală a acestuia, vă rugăm să vizitați pagina de Facebook.