Instrument de învățare bazat pe aprofundarea cunoștințelor în turism prin asimilarea noțiunilor de limbi străine:
Metode inovatoare de predare a limbilor străine în învățământul și formarea profesională ca sprijin pentru sectorul turistic
Proiectul “Instrument de învățare bazat pe aprofundarea cunoștințelor în turism prin asimilarea noțiunilor de limbi străine: Metode inovatoare de predare a limbilor străine în învățământul și formarea profesională ca sprijin pentru sectorul turistic” își propune să abordeze problema competențelor lingvistice și a competențelor transversale ale celor care activează în sectorul turistic prin formarea cadrelor didactice din învățământul și formarea profesională și din învățământul în limba engleză în utilizarea TBL, o metodologie inovatoare de învățare a limbilor străine.
Printr-o mai bună direcționare a sprijinului pentru profesioniștii care folosesc această abordare în ceea ce privește învățarea limbii engleze ca limbă străină, cei care activează în industria turismului vor fi mai bine pregătiți să dobândească competențele lingvistice și transversale necesare în sectorul sau la locul de muncă pentru vocația lor aleasă. Rezultatul dorit este că aceștia vor putea astfel să atingă niveluri mai ridicate de angajabilitate, să își pună în valoare afacerea și să fie mai rezistenți în situații de criză datorită faptului că vor avea un set de bază de competențe lingvistice și transversale, acestea reprezentând un atu foarte valoros pe piața Europeană a muncii.
Iată care sunt partenerii proiectului:
Ce ne propunem să realizăm prin implementarea acestui proiect?
-Procesul de dezvoltare a primului rezultat al proiectului include 3 sarcini de bază, care sunt împărțite în diverse activități. Sarcinile constă în identificarea unei vocații țintă în cadrul industriei turismului, realizarea unei analize a nevoilor și identificarea sarcinilor țintă.
Cel de-al doilea rezultat al proiectului se va concentra pe elaborarea unei programe pedagogice bazate pe sarcini, pe baza analizei efectuate în cadrul primului rezultat al proiectului. Acest lucru va implica preluarea sarcinilor țintă și utilizarea acestor date pentru a sintetiza o serie de sarcini pedagogice.
Ultimul rezultat constă în proiectarea și crearea unui curs de formare a formatorilor care va ajuta formatorii de limbi străine să ofere un program de studiu bazat pe sarcini. Cursul de formare ar putea fi, de asemenea, creat ca un curs de autoinstruire, complet accesibil online.
Consultă pagina de Facebook a proiectului și descoperă ce activități și resurse dezvoltăm!